Informatii comanda, livrare si plata

COMANDA

Adryana.ro onoreaza toate comenzile in 1-2 zile lucratoare de la data primirii acestora mai putin pentru produsele unde timpul de livrare diferit este specificat in pagina produsului (ex. Articole Quilling).

In cel tarziu 24 h (exceptie sambata si duminica) de la plasarea unei comenzi, veti fi contactat(a) de mine pentru a vi se confirma telefonic comanda si pentru a va informa data aproximativa a livrarii.

Exista urmatoarele variante pentru a plasa o comanda pe site-ul Adryana.ro:

1 – Comanda direct prin intermediul site-ului www.Adryana.ro

2 – Comanda telefonica. Ma poti contacta de luni pana vineri intre orele 09:00 si 18:00, la numarul de telefon: 0774 490 818.

3 – Comanda prin SMS sau WhatsApp, la numarul : 0774 490 818 – poti comanda non-stop, 24 / 7.

4 – Comanda prin e-mail: comenzi@adryana.ro

Valoarea minima a comenzii este de 40 lei, iar Adryana.ro isi rezerva dreptul de a nu onora comenzile ale caror date sunt incomplete, deoarece lipsa unor date de contact poate duce la imposibilitatea efectuarii livrarii de catre firma de curierat. Asadar va rog sa completati cu atentie toate datele necesare livrarii. Va multumesc.

In cazul exceptional in care un produs de pe site nu poate fi livrat (nu se mai afla pe stoc din diferite motive) te voi contacta imediat pentru a te informa acest lucru. Aveti posibilitatea in acest caz de a renunta la comanda, sau de a va alege un alt model.

LIVRARE

Livrarea se poate face prin POSTA ROMANA sau FAN CURIER si este:

GRATUIT pentru comenzile mai mari de 100 de lei
– 12 lei prin posta romana cu plata ramburs
– 20 lei pentru curierat rapid

Se livreaza prin curier rapid doar pentru cele 3,701 localitati (Zona 0) pentru care Fan Courier nu percepe taxa km suplimentari (puteti accesa urmatorul link pentru a vedea care sunt aceste localitati: Locatii Fan Curier).

Atentie! Pentru toate celelalte locatii ce nu fac parte din Zona 0 de livrare a Fan Curier comenzile se vor trimite numai prin Posta Romana.

♥MODALITATI  DE  PLATA♥

– RAMBURS, la primirea coletului

RESTITUIRI  SI  SCHIMBURI

Orice produs achizitionat se poate returna daca:
– are defecte sau a ajuns deteriorat din cauza vanzatorului (ex. ambalare necorespunzatoare)
– nu corespunde calitativ si/sau estetic cerintelor/asteptarilor dvs

Din momentul primirii produsului, cumparatorul are la dispozitie:
– 5 zile sa notifice cu privire la returnare
– 5 zile de la notificare ca sa expedieze produsul

Produsul se va returna :
– in ambalajul original
– in aceeasi stare in care a fost receptionat
– folosind acelasi mijloc de transport cu care s-a facut expedierea

Atentie!


1. Costul transportului retur al produsului este in responsabilitatea cumparatorului
2. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta lovituri, ciobituri, zgarieturi, semne de purtare sau orice alte semne de uzura;
3. Odata cu notificarea referitoare la retur, cumparatorul va transmite dovada ridicarii coletului (factura/chitanta, in functie de caz), fotografii ale produsului/produselor deteriorate;
4. Dupa expedierea coletului retur cumparatorul va transmite dovada expedierii acestuia precum si toate datele necesare rambursarii contravalorii produsului returnat in cazul in care acestea nu au fost furnizate in prealabil.

Contravaloarea produselor returnate se va achita in maxim 10 zile de la primirea coletului retur.